\ این پستم به افتخار کودک درونتونه:))))

ﺍﺗـﻞ ﻣـﺘـﻞ ﯾـﻪ ﻣـﻮﺭﭼـﻪ ، ﻗـﺪﻡ ﻣـﯿـﺰﺩ ﺗـﻮ ﮐـﻮﭼـﻪ

ﺍﻭﻣـﺪ ﯾـﻪ ﮐـﻔـﺶ ﻭﻟـﮕـﺮﺩ ، ﭘـﺎﯼ ﺍﻭﻧـﻮ ﻟـﮕـﺪ ﮐـﺮﺩ

ﻣـﻮﺭﭼـﻪ ﭘـﺎﺷـﮑـﺴـﺘـﻪ ، ﺑـﺎ ﺑـﺮﮔـﯽ ﭘـﺎﺷﻮ ﺑـﺴﺘـﻪ

ﻧـﻤـﯿـﺘـﻮﻧـﻪ ﮐـﺎﺭ ﮐـﻨـﻪ ، ﺩﻭﻧـﻪ ﻫـﺎﺭﻭ ﺑـﺎﺭ ﮐـﻨـﻪﻣـﻮﺭﭼـﻪ ﺟـﻮﻧـﻢ ﺗـﻮ ﻣـﺎﻫـﯽ ، ﻋـﯿـﺐ ﻧـﺪﺍﺭﻩ ﺳـﯿـﺎﻫـﯽ ،

ﺧـﻮﺏ ﺑـﺸـﻪ ﭘـﺎﺕ ﺍﻟـﻬـﯽ!!!



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت20:20---23 بهمن 1393

آیا می‌دانستید که انسانها به جز کودکِ درون یک عدد خر درون هم دارند !
که گاهی زمام امور را به دست می‌گیرد!


MOHAMMAD
ساعت14:55---13 مرداد 1393
خداکنه زود تر پای مورچه خوب بشه.
پاسخ:الهی!


مهرنوش
ساعت20:41---19 تير 1393
کودک درونم جریحه دار شد آجی.....
پاسخ:اوخی!من با کودکان میونه خوبی ندارم وگرنه یه فکری بحالت میکردم


ترلان
ساعت16:14---19 تير 1393

گنـاه ِ ڪیستــــــــــ ؟!

حاבِثـﮧ ـها ؟

فاصِلــﮧ ـها ؟

פֿاطِره ـها ؟

جاבه هاے ِ בور و בراز ؟

یــــا

בل ِ مـَטּ ؟ …

ڪـﮧ برای تو تَنگ شـُבه است !
پاسخ:فدات


atefeh
ساعت10:32---17 تير 1393
من سکوتی کردم در بزم جداییت
بی تو
بی خاطراتت
با دود سیگار
با قلبی شکسته
با ارامش پر از حزینم
شبانه روز به این امیدم که تو نیز به درد من دچار شوی
تو با عشقت باش
من با سیگار
لعنت بر تو و نام و نشانت
پاسخ:♥...


ترلان
ساعت9:59---16 تير 1393
♥ *♪ * ₰ * ♥ * ★ * ♦ * ♥ * ♫ *♠ *♣ * ☼ * ♥

هیچ انتظاری از کسی ندارم
واین نشان دهنده ی قدرت من نیست
مسئله خستگی ام از اعتماد های شکسته خورده است.

♥ *♪ * ₰ * ♥ * ★ * ♦ * ♥ * ♫ *♠ *♣ * ☼ * ♥
پاسخ:لایک


فانوس
ساعت15:20---15 تير 1393
کودک درون من که واقعا زنده شد الانم به هیجان اومده
پاسخ:بگیرش تا وبو رو سرمون خراب نکرده!


mهی بابا
ساعت20:18---14 تير 1393
ﺍﺯﻳﻦ ﭼﺸﻢ ﺑﻨﺪﺍﻯ ﺧﻮﺍﺏ ﮔﺮﻓﺘﻢ !
ﻫﻤﻴﻨﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﺧﺎﺭﺟﻴﺎ ﻣﻴﺰﻧﻦ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺸﻮﻥ ﻛﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺨﻮﺍﺑﻦ !
ﻫﺮ ﺩﻓﻪ ﻣﻴﺰﻧﻢ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﻢ ﻫﻤﺶ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﻳﻜﻰ ﮔﻠﻮﻣﻮ ﺑﮕﻴﺮﻩ ﺧﻔﻢ ﻛﻨﻪ
پاسخ:خخخخخخخخ.وضعیتی داری شما!


mهی بابا
ساعت20:17---14 تير 1393
ﺑﯿﻦ ﺷﺒﮑﻪﻫﺎﯼ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﻣﯿﭽﺮﺧﯿﺪﻡ، ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﯾﮏ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﻨﺪﯼ ﺩﯾﺪﻡ ﺗﻮﺵ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺭﻭ ﺑﺎ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﺍﺯ ﺩﻭﻣﺘﺮﯼ ﺑﻪ ﺭﮔﺒﺎﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻥ، ﺑﻌﺪ ﯾﺎﺭﻭﺟﺎﺧﺎﻟﯽ ﻣﯿﺪﺍﺩ!!ﻣﮕﻪ ﺁﺗﺎﺭﯾﻪ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ؟|:
پاسخ:خخخخخخخخخخخ


mهی بابا
ساعت19:38---14 تير 1393
- ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺴﺶ ﻧﯿﺴﺖ ﻏﺼﻪ ﺑﺨﻮﺭﯼ ﺭﺳﻤﺎ ﻏﺼﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ
پاسخ:بااین حال کردم.لایک


mهی بابا
ساعت19:36---14 تير 1393
اومدم خونه دیدم یه دفه تمام حجم اینترنتم تموم شده! (خدا نصیب هیشکی نکنه) خواهرمو صدا زدم میگم تو چیزی دانلود کردی؟ میگه آره یه فیلم فول اچ دی یک ساعته فقط !! میگم آخه کروکدیل تو بیخود کردی تمام حجمو کشیدی! میگه الکی شلوغش نکن نوشته بود دانلود رایگان !!! به من ربطی نداره! !!!

خواهره من دارم آیا ؟؟؟
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخ:))


maryami
ساعت15:38---14 تير 1393


دلم میخواهد …
چند وقــتی کرکره دلمو بکشم پاییـــن …
یه پارچـــه سیـاه بزنم درش و بنـویسم:
کسی نمـــــــرده
فقط دلـــــــــم گرفتــــــه…!




پاسخ:چ غمگین گلم.لایک


vahid
ساعت9:04---14 تير 1393
یادت همیشه سبز است در خلوت خیالم/خوبم به خوبی تو هر چند نپرسی حالم...
پاسخ:لایک


الهه ... نمکدون
ساعت23:57---13 تير 1393
سلام مهتاب جون
لینک میشی گلم
پاسخ:به به چ افتخاری.همچنین


pj
ساعت19:57---13 تير 1393
. شما لینک شدید . اگر مایلید ما را با عنوان *****pj-rj***** لینک کنید . ممنون .
پاسخ:مر30.چشم چشم


علیرضا
ساعت23:56---12 تير 1393
اجی اسم اهنگ که گذاشتی چی راستی از کی خوانندش
پاسخ:اسمشو نمدونم داداشی:))خوانندش هادی کولی وند هستش:))


علیرضا
ساعت23:53---12 تير 1393
نوکر اجی مهتابم
پاسخ:چاکریم داشی


Rooze19
ساعت14:33---12 تير 1393
خیلی ممنونم که به وبم سر میزنی
پاسخ:بس ک جذابی ابجی:)))))))))))))))))


حامد
ساعت10:06---12 تير 1393
سلام مرسی ممنون منو یاد بچیگیام انداختی
پاسخ:علیک سلام.خاهش چاکریم


saeedsingle
ساعت16:14---11 تير 1393
خخخخخ
خیلی خوشکل بود ابجی
من فک کنم کلا هنوز
کودک درونم!!!!

پاسخ:خخخخخخخخخخخ دم شماگرم...


Rooze19
ساعت14:39---11 تير 1393
وبت عالی شده عزیزم
پاسخ:مر30گلم


مهران
ساعت1:05---11 تير 1393
یکــی بیاد پوشک کــودک درونم رو عــوض کنه، من بلد نیستم گنـد زده به وجـــودم
پاسخ: من تخصص ندارم تو این کارا! دوستان بیاین رسیدگی کنین.........


گیتی
ساعت23:12---10 تير 1393
من بدون تو چه گهی بخورم به راه خلاف کشیده میشم ا خوددانی نمی گی باسه چی قهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خخخخخخخخ یادم نمیاد داداش!!


تاوان عشق
ساعت18:55---10 تير 1393
اونی که واقعا دوست داشته بـاشه ..
شاید اذیتت کنه..
ولی هیچ وقت عذابت نـمیده..
شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ..
ولی همه حـواسش پـیشِ تـوئه..
شاید بـاهات قـهر کنه ..
ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمی کنه

ممنون میشم بهم سر زنید
پاسخ:فدات.اومدم


Ali perspolisi
ساعت17:54---10 تير 1393
alan man chi begam ???
پاسخ:اگ حرف نزنی ام مشکلی نیس داداش!!!


shima
ساعت17:05---10 تير 1393
حس خوبیه...
به خودت میای میبینی،
به کسی که رهات کرده وبدجوربهت ظلم کرده..
دیگه نه نیازی داری..

نه احساسی.........
ولی او...
داره از بی توبودن میمیره.....
پاسخ:آخ آره جیگرت حال میاد:)))مر30 گلم


گیتی
ساعت15:34---10 تير 1393
باسه چی قهری؟؟؟؟
پاسخ: :(


Rooze19
ساعت15:28---10 تير 1393

پاسخ: :))


Rooze19
ساعت15:27---10 تير 1393
همرنگ تمام آرزوهای منی
غارتگر قلب و جان و دنیای منی
دور از تو نفس کشیدنم ممکن نیست
من ماهی تشنه ام تو دریای منی
پاسخ:لایک ابجی


parisa
ساعت14:19---10 تير 1393
یاد کردن دوست جرم نیست. تو یاد کن اگر محکوم شدی ، حبس با من.
پاسخ: :))


parisa
ساعت14:18---10 تير 1393
شب است و در به در کوچه های پر دردم... غریب و خسته به دنبال گمشده ام میگردم... اسیر ظلمتم ای دوست پس کجا ماندی؟. من به اعتبار تو فانوس نیاوردم.
پاسخ:ای دوست پس کجا ماندی... خیلی قشنگ بود ایول


parisa
ساعت14:18---10 تير 1393
هرگز نخواهم کوبید. بگذار همیشه بسته بماند ، دری که پشتش تو نیستی...
پاسخ:لایک


parisa
ساعت14:17---10 تير 1393
سلام مهتاب جون ...عزیزم من ستاره هایی که رو موس بود حذف کردم ... بیا امتحان اگر باز نتونستی بهم خبر بده... ولی مرورگرتو عوض کنی با همون ستاره هام میتونی نظر بدی فداتشم ...
پاسخ:فدات اجی جون


فاطمه
ساعت18:58---8 تير 1393
________________$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$$$$___
____________________$$$_$$$$$$_$$
__$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$
_$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$
___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$
_____$$$$________$$$$$$$$$$$$
_______$__________$$$$$$$$$_$$$
________$__________$$$$$$$$__$$$
_________$_________$$$$$$$____ $$
__________$_______$$$$$$$$_____$$
___________$_____$$_$$$$$$_____$$
____________$___$$__$$$$$$$___ $$
_____________$_$$___$$$$$$$$__$$
______________$_____$$$$$$$$___
_______________$____$$$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$$$
____________________$$$$$$$$
____________________$$$$_$$$$
____________________$$$$__$$$$
____________________$$$$__ $$$$
____________________$$$$___$$$$
__________________ $$$$$___$$$$$
_________________ $$$$$$___$$$$$$
___________________$$$_____$$$_$
_________________$$$_$__$$$$__$
عزیزم پستات اصلا واضح نیست....
پاسخ:واقعا ابجی جونم؟چطو بذارم ک واضح باشن؟؟؟!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, | 13:25 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |